Garantie, retourneren en klachtenregeling

Product stuk of een andere klacht?

We geven standaard twee jaar garantie op alle producten. Mocht er iets niet goed gaan binnen deze twee jaar, dan wordt het product kosteloos vervangen door een identiek of soortgelijk product. We gaan hierbij uit van normaal gebruik. Gebruik hiervoor het contactformulier onderaan de pagina , ook als er iets mis is gegaan bij jouw bestelling. We lossen dit natuurlijk zo snel mogelijk en zo goed mogelijk op.


Hoe snel moet ik een defect of klacht melden?

Hoe sneller wij jouw klacht horen, hoe sneller we hem kunnen lossen. Meld een gebrek aan het product binnen een redelijke termijn om garantie te ontvangen. Een redelijke termijn volgens de wet is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Neem bij transportschade direct contact met ons op via onderstaand formulier.


Hoe stuur ik een artikel retour en krijg ik mijn geld terug?

Indien je je bestelling wenst te annuleren voor verzending, dan kun je dit doen door contact met ons op te nemen via e-mail, telefoon of whatsapp. Indien u uw bestelling wenst te annuleren na ontvangst van de producten, meld dit ons via onderstaand formulier. Je krijgt van ons de verzendinstructie toegezonden. De verzendkosten voor retourneren van producten zijn voor jouw eigen rekening. De verzendkosten van een whiteboard bedragen ongeveer € 15,-. Voor een pakket bedragen deze kosten ongeveer € 7,50. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder
Je hebt bij een aankoop via internet een gegarandeerd en onvoorwaardelijk recht van ontbinding (herroepingsrecht) tot 14 dagen na ontvangst van de producten. Na het gebruik van het herroepingsrecht, heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Op het moment dat de producten bij ons zijn ontvangen, wordt het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terugbetaald op dezelfde wijze als dat er ook betaald is. We betalen binnen 2 werkdagen (maandag tot vrijdag), na het ontvangen van het product. Heeft een product schade opgelopen (door gebruik of anders), dan kunnen er kosten in rekening gebracht worden. Stuur producten retour in dezelfde staat als je deze hebt ontvangen. Gebruik onderstaand formulier om jouw retour aan te vragen, of een oplossing te vragen voor een eventueel gebrek aan een product.

Retourformulier

Heeft een olifant een slurf?

Simpele vraag om spam te voorkomen. Alleen tekst invoeren ;-). Na het goed beantwoorden kun jij rekenen op een snel en volledig antwoord.


Geen geschikte oplossing gekregen?

Als we geen geschikte oplossing hebben gevonden en je bent niet tevreden, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

You cannot copy content of this page

De waardering van whiteboardmaster.shop/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.2/10 gebaseerd op 34 reviews.
Chat openen
1
Heb je een vraag? Stel hem gerust!
Scan de code
Wil jij snel geholpen worden? Stuur direct een bericht!